ϟ Harry Styles




Friday 28 September 2012 | 05:53 | 0 Students
Assalamualaikum :)

Okey disini saya nak maklumkan bahawasanya saya tak dapat tunggu awak balik.Sedih sangat sangat :'( Sorry ye,tak de rezeki nak jumpa,insyaAllah ada masa kita jumpe ye :')

Hari ni saya dapat tahu yang minggu depan dah kene daftar kolej.
"Nanti bila angah dah duduk sana takde sapa nak picit ibu"Nampakkan kasih sayang seorang ibu terhadap anaknya disitu.Dalam hati kata"ibu ni buat aku tacing pulak"

Barang barang satu pun tak beli lagi,Rela ke tidak saya ni nak pergi.Macam tak rela je.Maklum la,tak pernah berjauhan dengan family.Itu pun sekali je seumur hidup masa nak pergi PLKN dekat johor.Pergi sana pun lambai ibu terus nangis,itu duduk tiga bulan.Ni dekat sana entah berapa tahun duduk pun tak tahu.

Dalam kereta masa nak pergi ambil adik ibu pesan.
"Angah nanti dekat sana jaga diri,jangan tinggal solat,quran tu rajin rajim baca."
"Ermmm" sayu je
"Dengar tak ni?"
"Ye dengar"
"Nanti dekat sana,tak tahu tanya jangan diam je,InsyaAllah ibu boleh tolong nanti masa angah dah tamat belajar nak bukak butik ke.InsyaAllah duit untuk anak anak semua ibu dah sediakan."
"Ye bu"


Mak aii,banyaknya pesanan.Belum pergi lagi dah nasihat banyak macam ni.Kalau hari daftar nanti macam mana?Mesti lagi banyakkan?Tak apa,pesanan ibu sentiasa saya ingat.

Semalam saya pergi pasar malam dengan adik.Dia bolah kata saya orang bandar sebab tak reti lintas jalan.Kuang asam punya adik.Ye la jalan raya tu besar mana saya reti.

"Cikgu kite cakap kalau nak lintas jalan raya,tengok kiri kanan takde kereta jalan lepas tu lari"
"Jalan?Mati la kalau jalan,baik lari je"

"Cepat la kereta takde"
"Lariiii"
"Angah ni memang orang bandar betul"
"Diam diam"
Hahahah :D





Older Post Newer Post