ϟ Harry Styles




Rindu Bloggg :>
Saturday 27 April 2013 | 10:02 | 0 Students
Assalamualaikum,alhamdulilah saya masih lagi sihat dan bersyukur kerana Allah masih panjangkan umur saya.Rinduuuuuunya dekat blog.Serius lama gila tak bukak blog.Selalu usha blog orang je.Blog sendiri terbengkalai,Hehehe.Awak awak disana macam mana?Sihat?Kalau sihat alhamdulilah.
InsyaAllah bulan lima nanti saya balik negeri.Rindunya dekat orang negeri,lagi lagi ibu ayah.Study dekat sini kadang kadang tu ada jugak tensionnya,tapi buat tak tahu je.

Saya sejak duduk penang ni saya makin berisi,maklum la bangun pagi terus pegi kelas.Balik kelas kejenya makan tak henti henti.Dan wajib ada kicap,sampai makteh saya suruh saya kawin dengan tokey kicap.Dalam hati kata'saya tunggu seseorang yang insyaAllah tak lupakan saya dan Dia yang maha esa'.


Photo: Muka excited naik bot,haha (:

See saya rasa saya makin berisi tapi ada orang cakap saya dah kurus sikit,haha.Nampak sangat orang tu tipu.Time ni reunion makcik saya,makcik ajak saya jadi jangan ditolak.Mula mula tak tahu yang nak naik bot,bila dapat tahu,mak aiii.Mati la aku,dah la mabuk bila naik bot.Tapi alhamdulilah sekarang dah tak mabuk :) Jadi boleh naik selalu la kankan?Hehehe.

Masa saya duduk penang saya belajar macam macam.lagi lagi part duit.Hehehe,saya tahu yang saya ni kuat sangat melaburkan saham.Jadi bila duduk berjauhan dengan ibu ayah baru saya tahu bertapa pentingnya duit bagi saya.Sampaikan dalam purs tinggal rm3 baru nak pegi cucuk.Bertapa kedekutnya saya,hehehe.Sampai kawan kawan cakap'simpan duit tu sampai nak makan pun takde duit'kawan kawan nad bukan sayangkan duit tu,tapi nad memang sayang duit tu.Hahahaha.Takde la,nad ni jenis kedekut sikit,duit dalam bank yu nad rasa kalau boleh macam tak nak keluarkan je.Tapi bila fikir balik,ayah bagi duit untuk makan bukan untuk simpan.

Saya tak tahu kenapa bila saya tengok je gambar ni hati saya jadi sayu.Dan secara tiba tiba air mata saya mengalir.Depan anak makcik pulak tu.Malu saya,tapi serius saya kata saya pun tak tahu sebab apa.Dan untuk awak eika,maaf sebab ambil gambar ni tanpa kebenaran.










Older Post Newer Post